mordam :| -_-

سلام خوبین؟ چه خبر؟ اوووف تا الان 6 بار تلاش کردم پست بزارم نت رفت :| منم دیگ حسش نیومد دوباره با فونت خوشمل تایپ کنم.

 

✖↯هَــــــــــرڪس ،،مــــــــــیســـــ✍ـــــازه پُـــــشـ↻ــــتَم حــــــــــاشیــــــــــہخـــــــ‌⇨ـــودِش ‌،،،،،،،،،بــــــ‌+ــــا هَـــــ7ـــــفت جَــــــــــدِّش لــــــــــاشیــــــــــہ↯✖↯ 

 

 ✔↩هے توووووو↪✔シ▂▂ خَـــــــــــز شـُــــدی اَز بَــس シ  دَس بِـه دَس شــُــــدی✘✘✘☜تـــو هَـم واسَـم رَفتــی تـو لیســتِ 【اَمـــــــــــــــــوات】☜وْاسِه شادیـــِه روحِـــت بُلّنــــــــد 【صَــلَــــــــــــــوات】

 

 



نظرات شما عزیزان:

هیدن خخخخخ
ساعت15:28---6 خرداد 1394
ضایمون کردی که
پاسخ:khkhkh


narges
ساعت11:37---3 خرداد 1394
che khoobe ke hame hamdige ro dost dardarim
پاسخ:مطـــــــمئنـــــی همـــــــه همـــــــو دوســـــــت داریـــــــم؟
پاسخ:آره مطمئنم! تو ام مطمئن باش:-)
پاسخ:چـــــــه آنلـــــــآین هم هســـــــت.ولیـــــــ نه مـــــــن مطمئــــــــــــــن نیســــــــــــــتم :)


رزیتا
ساعت9:39---3 خرداد 1394
لـــــــــــــــــایـــــــــک
پاسخ:فـــــــدای شومـــــــا ♥♥


سامان
ساعت20:35---2 خرداد 1394

رایا دلم تنگ شد واست
پاسخ:منم دلم واسه خیلی چیزا تنگ شده.واسه ی خود قبلیم، واسه شیطونیام که از ته دل بود، واس خنده هایی که بی ریا بود، واسه اینکه یه زمانی محبوب بودم، واسه کرم ریزیامون سر کلاس.ولی الان خیلی چیزا تغییر کرده.هیچکدومتون نیومدین بفهمین مشکلم چیه.واسه خودتون بریدین و دوختین و زود قضاوت کردین. سامان من دوستت دارم ولی اینی که میگی دلت واسم تنگ شده رو نمیتونم باور کنم.خوش باشی



هیدن
ساعت16:46---2 خرداد 1394

پاسخ:مهدیه عزیزم تویی؟ مرسی از نظرت خوشگل خانوم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ، ، ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 2 خرداد 1394برچسب:مردم,خستمه, تکست خاص,تکست باحال, | 16:5 | نویسنده : ♤miss escape♤ |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.